Általános Szerződési Feltételek (https://jpressplaza.hu/)

Jelen dokumentum tartalmazza a J.PRESS Kft., mint szolgáltató (továbbiakban „Szolgáltató”) által a https://jpressplaza.hu/ domain alatt üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza a weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.

Az ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2020.05.08.

A Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Nyilatkozatunk rendelkezik, amely a következő linken keresztül érhető el: https://jpressplaza.hu/adatvedelem-hadatved.html.

  1. Szolgáltató adatai

    Név
    J.PRESS Korlátolt Felelősségű Társaság (Rövid név: J.PRESS Kft.)
    Cím
    2151 FÓT, Keleti Márton u.1.
    Telefon
    +36 (20) 435-5195
    Telefonos ügyfélszolgálati idő
    Munkanapokon: 7:00 - 15:00
    E-Mail
    jpress@jpressplaza.hu
    Web
    https://jpressplaza.hu/
    Adószám
    10866674-2-13
    Közösségi adószám
    HU10866674
    Cégjegyzékszám
    13-09-113750
    Kibocsátó cégbíróság
    Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
    Képviseletre jogosult(ak)
    Berdál Ferenc
    Adatvédelmi nyilvántartási szám
    NAIH-68427/2013.
    Számlavezető pénzintézet
    K&H Bank Zrt. (HU)
    HUF számlaszám: 10201006-50092981-00000000
    USD számlaszám: 10201006-60105376-00000000
    EUR számlaszám: 10201006-60197025-00000000
    Nemzetközi bankszámlaszám formátumok:
    BIC (SWIFT): OKHB HU HB
    IBAN [Deviza HUF]: HU55102010065009298100000000
    IBAN [Deviza USD]: HU50102010066010537600000000
    IBAN [Deviza EUR]: HU25102010066019702500000000
    Web tárhely, hosting szolgáltató
    Vision-Software Kft. H-1149 Budapest, Pósa Lajos utca 51. (Tel.: (36-1) 412-2870; e-mail: info@visionsoft.hu)
  2. Felhasználási feltételek

    1. Honlap használatának és a rendelésnek a feltételei

      1. A Honlap tartalmának minden része bármely Felhasználó számára ingyenesen elérhető. A Honlap böngészésére valamint a megrendelni kívánt termék kiválasztására és megrendelésére bejelentkezés és bejelentkezés nélkül is lehetősége van a Felhasználónak.
      2. A regisztrációs lehetőség biztosított a weboldalon. Ezért, ha a Felhasználó regisztrálni kíván a Honlapon, a kezdő oldal jobb felső sarkában található „Bejelentkezés” menüpontra kattintást követően megjelenő felület (továbbiakban Regisztrációs Felület) értelemszerű kitöltésével teheti ezt meg és regisztrálhatja magát a "Regisztráció" gombbal.
    2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

      1. Termékek

        A Szolgáltató a Honlapon minőségi férfi és női fehérneműk online értékesítésével és ezeknek a termékeknek a házhoz szállításával foglalkozik. A megjelenített termékek webáruházunkból online rendelhetők meg. A megvásárolt termékeket házhoz szállítással juttatja el a Szolgáltató a vevő által megadott címre.

        A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (pl.: színárnyalat), egyes esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Honlapon nem került elhelyezésre az egyes termékek fényképei között, a terméknek az összes elérhető színt (és méretet) ábrázoló termékfotója.

      2. Árak és Kedvezmények

        A termék mellett megjelenített ár egy darab termékre vonatkozik (kivéve, ha a termékleírásban ettől eltérő darab szám szerepel), mely tartalmazza a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA-t). A feltüntetett árak azonban nem tartalmazzák a megvásárolt termékek házhoz szállítási díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

        A felhasználó részére elérhető kedvezmények kezelésénél a fő szabály, hogy a webáruházban mindig az elérhető legnagyobb kedvezmény érvényesül a termékekre. A kedvezmények nem adódnak össze, de mindig a nagyobb kedvezményt érvényesítjük a kosárban!

        Amennyiben egy felhasználó rendelkezik például 15%-os törzsvásárlói kedvezménnyel vagy például 15%-os mennyiségi kedvezménnyel és van egy 20%-os kuponkódja, akkor nagyobb mértékű, tehát a 20%-os kedvezménnyel vásárolhatja meg az adott terméket, azaz a kedvezmények nem adódnak össze, csak a nagyobb mértékű kedvezmény érvényesül.

        Abban az esetben, ha a felhasználó olyan termékekre adja le a rendelését, amiket a Szolgáltató pl. 30%-os akcióban kínál a weboldalon, akkor a 20%-os kupont felhasználva a kosár oldalon a felhasználó "A kupon nem használható egyes tételekre" üzenetet kapja, mivel a nagyobb mértékű 30%-os kedvezményt számoljuk a termékre a fő szabály szerint. Természetesen ha a kosárba került olyan termék, amely teljes áru (azaz nem akciós termék), vagy kisebb mértékű kedvezménnyel kerül a kosárba, akkor arra a kosár oldalon érvényesülni fog a 20% kedvezmény.

  3. A Honlapon történő megrendelés, szállítás

    1. A megrendelés folyamata és feltételei

      1. Rendelések feldolgozása

        Megrendeléseket leadni minden nap 0 - 24 óráig lehet. Webáruházunk minden leadott rendelést rögzít, a megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 7:00 - 15:00 óráig (rendelés feldolgozási idő). Amennyiben a megrendelés leadása a rendelések feldolgozási idején kívül történik, akkor az azt követő első munkanapon kezdődik a rendelés feldolgozása. A rendelések feldolgozási ideje 1-2 munkanap.

        Ügyfélszolgálatunk minden esetben azonnal (de legkésőbb 48 órán belül) e-mailben visszaigazolja a Felhasználónak a leadott megrendelését, mely nem minősül a Szolgáltató által a megrendelés elfogadásának.

        A vevő által választott fizetési és/vagy szállítási módtól függően a feldolgozott megrendelést tartalmazó csomagot az ÁSZF 3.4.3 pontja szerint küldjük a kért szállítási címre.

      2. Regisztráció és annak törlése

        1. A Honlap Felhasználóinak lehetőségük van regisztrációra. A regisztrációval a Felhasználó olyan szolgáltatásokat érhet el a Honlap használata során, mint a rendelések nyomon követése, törzsvásárlói kedvezmények igénybevétele, egyedi tájékoztatók, ajánlatok. A Regisztráció önkéntes és a Felhasználó előzetes hozzájárulásán alapul. Regisztrálni a "Regisztrációs Felület"-en tud a Felhasználó az ott található regisztrációs űrlap kitöltésével és elfogadásával, a "Regisztráció" gombra kattintással.
        2. A Felhasználó bármikor kezdeményezheti a regisztrációjának a törlését a(z) jpressplaza@jpressplaza.hu email címre küldött kérelmével (vagy a weboldal "Adatkezeléssel kapcsolatos kérelem" elnevezésű űrlapjának kitöltésével és elküldésével). Ezekben az esetekben a Szolgáltató a regisztráció során a Felhasználó által megadott adatokat korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen törli az adatbázisából. Azonban a megrendelés folyamán rögzített személyes adatokat, amelyeket a Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez használ fel és az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adataihoz szükségesek (számlázási név, cím), azok tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
      3. A megrendelés menete

        A termékeket a Honlap kategória oldalain lehet kiválasztani illetve szűkíteni a találatokat ár, szín és egyéb termék jellemzők alapján.

        A Szolgáltató az egyes termék oldalakon ad részletes információkat a kiválasztott termékről, annak jellemzőiről és tulajdonságairól.

        A Felhasználó a termék oldalon a kiválasztott méret/szín alapján a megadott mennyiséget beírva teheti a kosárba a termékeket. A Felhasználónak a rendelési mennyiség módosítására a kosár oldalon van lehetősége.

        Ezután folytathatja a vásárlást ("Vásárlás folytatása" gomb) vagy véglegesítheti a rendelést a "Kosár megtekintése" gombbal.

        1. A kosár tartalma

          Itt módosítható a rendelendő mennyiségek darabszáma, törölhető a kosárba tett termék, megadható a kedvezményt adó kuponkód, ill. itt látható, hogy az ingyenes szállítás eléréséig még milyen értékben szükséges rendelned.

        2. Adatok megadása

          Itt kell megadni, hogy milyen névre és címre állítsuk ki a számlát, ill. hova szállítsuk a megrendelt termékeket. Itt van lehetőség ÚJ címek felvételére is, továbbá itt lehet kiválasztani a fizetési módot.

        3. Ellenőrzés

          Itt tudod áttekinteni a rendeléseddel kapcsolatos összes információt. Módosítani az adatokat a "vissza" gombara kattintva lehetséges.

        4. Visszaigazolás

          A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt küldünk, a Felhasználó által megadott e-mail címre, a rendeléssel kapcsolatos összes információval.

        5. Adatbeviteli hibák javítása

          A pénztár oldalon a "Vissza" gombbal lehet a megadott adatokat módosítani, javítani (név, cím, szállítási-, fizetési mód). Hiba esetén itt lehet a módosítani a rosszul megadott adatokat.

          A Felhasználó abban az esetben adhatja le a rendelését, ha elolvasta és elfogadta a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit.

          Az "Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket" kapcsoló kipipálása esetén a Felhasználó a "Elküldöm a rendelést - Tudomásul veszem, hogy a rendelés elküldésével fizetési kötelezettségem keletkezik" gombra kattintva tudja leadni, elküldeni a rendelését a Szolgáltató felé.

          A megrendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a termékeket, amennyiben a csomag átvételekor a futárnak ki tudja fizetni annak díját. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

    2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

      1. A Szolgáltató legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 48 órán belül egy a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak, amely e-mail tartalmazza a megrendelés lényeges adatait, így a megrendelő nevét, számlázási, szállítási címét, a megrendelt termékek tételeit, rendelt mennyiségeket, a megrendelt termékek árait, a szállítási díjat, a szállítási és fizetési módot. Amennyiben ez nem történik meg, abban az esetben a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól és a továbbiakban nem köteles megvásárolni a terméket.
      2. A Szolgáltató és a Felhasználó között érvényes távollevők között megkötött szerződés, a Szolgáltató által, a megrendelés visszaigazolásával küldött e-mail megküldésével jön létre.
      3. A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően a megrendelés fizetendő végösszege nem változik.
      4. Abban az esetben, ha valamilyen technikai és/vagy adminisztrációs hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg a Szolgáltató weboldalán illetve a visszaigazoló e-mail-ben, akkor az nem tekinthető a megrendelés elfogadásának a Szolgáltató részéről. Ebben az esetben a Szolgáltató a rendelt termék feladása (a számla kiállítása) előtt telefonon és/vagy e-mail-ben felveszi a kapcsolatot a Megrendelő felhasználóval egyeztetés céljából.
      5. A technikai és/vagy adminisztrációs hiba miatti hibás árakon visszaigazolt megrendeléseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékek eladási árait pontosan tüntesse fel, amennyiben minden gondossága ellenére hibás eladási ár került feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a terméket a hibás áron értékesítse.
    3. Fizetési feltételek

      1. Utánvétel

        A Felhasználó átvételkor fizeti ki készpénzben a megrendelt termékeknek a vételárat.
      2. Online bankkártyás fizetés

        A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát online bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki. Részletek itt.
      3. Banki átutalás

        A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltatónak, a Szolgáltató a vételár bankszámláján való jóváírás után teljesíti a rendelést és küldi el a Felhasználónak.
    4. Szállítás

      1. A Szolgáltató a Honlapon megrendelt termékeket kiszállítás útján juttatja el a Felhasználónak, a kiszállító harmadik fél, de egyes esetekben maga a Szolgáltató önállóan végzi a termék(ek) kiszállítását. A Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló kiszállító és futár cég(ek):

        1. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
          2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
        2. MPL Magyar Posta Logisztika
          2374 Dabas, Bartók Béla u. 54/A
      2. Szállítási díjak

        A Szolgáltató bruttó 20 000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes kiszállítást vállal Magyarország területén.

        A bruttó 20 0000 Ft alatti rendelések esetén a szállítási díjak az alábbiak:

        • GLS házhoz szállítás: 1 690 Ft
        • GLS automatába szállítás: 890 Ft
        • MPL házhoz szállítás: 1 990 Ft (2024.03.28-tól)
        • MPL automatába szállítás: 990 Ft (2024.03.28-tól)
         

        A szállítási díj egy megrendelésre vonatkozik, az ár tartalmazza az általános forgalmi adót.

        Az adott megrendelésre vonatkozó szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban, még a megrendelés leadása előtt, a "Szállítási mód" kiválasztása alatt minden esetben feltünteti, a Felhasználó tetszőleges választhat a számára megfelelő csomagszállítási szolgáltató közül.

        A megadott szállítási díjakon felül további szállítási és egyéb kezelési költségek nem terhelik a Felhasználót!

      3. Szállítási határidők

        A szállítási határidő függ a rendelés leadás időpontjától. A Szolgáltató a rendelés feldolgozása (ÁSZF 3.1.1) után kezdeményezi a kiszállítást a szállítóval. A szállítás végző cég a termék szállítási címre való eljuttatását a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító legkésőbb 2-9 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek (Magyarországon területén 2-4 munkanap).

        Felhívjuk Felhasználóink figyelmét, hogy a Szolgáltató nem tudja vállalni, hogy egy konkrét időpontra (órára és/vagy percre) teljesítse a megrendelt termékek kézbesítését!

    5. Személyes Átvétel

      A Honlapon megrendelt termékeket a Szolgáltató kizárólag kiszállítással juttatja el a szállítási címre, személyes átvételre nincs lehetőség.

    6. Számla

      1. A Szolgáltató a megrendelt termékek és szolgáltatásokról papíralapú számlát állít ki, amelyet a megrendelt áruval együtt küld el a Felhasználónak.
      2. A Szolgáltató a Felhasználó által megrendelt árut tulajdonjog fenntartása mellett szállítja ki a Felhasználó által megadott szállítási címre. Az áru tulajdonjoga a számla pénzügyi kiegyenlítését követően száll át a Felhasználóra, azaz a vevőre. A kiszállított termékek elidegenítése esetén a Btk. törvényei alapján járunk el.
      3. Devizanemek

        A Honlapon a termékek árai a termék mellett forintban vannak feltüntetve. A Felhasználónak nincs lehetősége a termékek árait, - forinttól eltérő - különböző deviza nemekben is megjeleníteni a webáruházban.
  4. Elállás joga

    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül visszaküldi a megrendelt árut a Szolgáltatónak.
    1. A Felhasználót terhelik, a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő költségek.
    2. Az eredeti kiszállítás költségét a Szállító nem követeli a Felhasználótól, abban az esetben sem, ha a Felhasználó ingyenes szállítással kapta meg termékeket és él az elállási jogával. Ebben az esetben is csak a termék visszajuttatásának költsége terheli a Felhasználót.
    3. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, az eladó azonban követelheti a Felhasználótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
    4. A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére.
    5. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet teljes szövege megtekinthető itt, további információk a rendeletről itt.
    6. Az elállási jog gyakorlásának menete

      1. Amennyiben elállási jogával kíván élni a Felhasználó, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára.
      2. A Felhasználó elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti a Szolgáltatónak a fent említett módokon.
      3. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 nap számításakor. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
      4. A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk telephely címére postai csomagként vagy csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen valamely üzletünkbe (üzleteink címét lásd itt). A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.
      5. A terméket kérjük ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is Felhasználót fogja terheli!
      6. Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítését követelhetjük a Felhasználótól!
      7. A termék vételárát és az alap szállítási díj összegét (ha nem ingyenes szállítással lett elküldve a Felhasználónak a csomag) az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés és beleegyezés alapján a megadott bankszámla számra visszatérítjük, illetve egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!
      8. A Szolgáltató székhelyére, üzleteibe személyesen visszahozott csomag esetén, Szolgáltató készpénzben az adott üzletben, nem biztosít lehetőséget arra, hogy a termék vételára készpénzben kerüljön visszatérítésre az üzlethelységben. Az üzletbe történő visszavitel esetén kiállítjuk a visszáru számlát és 14 napon belül a a Felhasználóval történő egyeztetés és beleegyezés alapján a megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát, illetve egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!
  5. Szavatosság

    1. Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a Szolgáltató hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak. A Felhasználó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a Felhasználó jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.
    2. Hibás teljesítés esetén a Felhasználó

      a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

      b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Felhasználónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

  6. Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

    1. Felelősség

      1. A Honlapon található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Honlap tartalmát a lehető legnagyobb gondossággal állítottuk össze. Ezen információk teljességéért vagy helyességéért azonban nem vállalunk garanciát, illetve nem vállalunk felelősséget a honlapon történő esetleges hibákért sem, ha a törvény másként nem rendelkezik.
      2. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
      3. A Honlapot mindenki saját felelősségére használja. Saját gépe védelme érdekében javasolt vírusirtó program letöltése. A számítógépes rendszerben bekövetkező esetleges késedelemért, hibáért, hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
      4. A Honlap tartalmaz külső weboldalakra mutató hivatkozásokat. Ezen külső oldalak adatkezelése cégünktől független, így azokért felelősséget vállalni nem tudunk. Az internetes megjelenés oldalai kapcsolódásokat is tartalmaznak az Internet más weboldalaihoz, melyeket harmadik fél tart karban, és melyek tartalma a Szolgáltató számára nem ismert. A Szolgáltató csak hozzáférést közvetít ezekhez a weboldalakhoz és nem vállal felelősséget azok tartalmáért.
      5. A Felhasználók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
      6. Az Internet globális jellege miatt Felhasználó elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.
      7. Mivel a Szolgáltató nem tudja garantálni sem szervere, sem a szerver internet kapcsolatának folyamatos működését, sem kizárni a szerverhez való harmadik fél általi hozzáférés lehetőségét, így a Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, elérhetetlenné válásából, a Szolgáltató honlapja tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
      8. Ha a Felhasználó a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
      9. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
      10. Szolgáltató és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.
      11. A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jog jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
      12. A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
      13. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
      14. A Honlapon található tartalomról csak linkelt hivatkozással lehet információkat felhasználni az interneten, a következő feltételek betartása mellett:

        - Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek az adott tartalmi elemre kell mutatnia.

        - A https://jpressplaza.hu/ fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása (például iframe-ek segítségével) nem engedélyezett.

        - A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a https://jpressplaza.hu/ vagy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék igénybevételét vagy megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, mint szerződő féllel kötött írásbeli szerződés másképpen rendelkezik.

        - A linkelő honlap nem szolgáltathat vagy tartalmazhat valótlan információt a https://jpressplaza.hu/, illetve a Szolgáltató és a linkelő honlap fenntartója között fennálló jogviszonyról és általában a Szolgáltató egyéb szolgáltatásairól.

        - A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.

        - A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a honlapra mutató link azonnali eltávolíttatására, ha az oldal üzemeltetője azt felszólítás ellenére sem távolítja el, továbbá jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

      15. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a https://jpressplaza.hu/ domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.
      16. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
      17. Amennyiben a Felhasználó írásos anyagot, vagy tartalmat bocsát a Szolgáltató rendelkezésére, bármely küldött e-mailben vagy weboldalainkon keresztül (pl. hozzászólás, vélemény vagy egyéb tartalom), a Felhasználó elismeri, hogy az alkalmas a nyilvánosságra hozatalra, és elfogadja, hogy a Szolgáltató azt - minden felelősség nélkül, a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között - közzé teheti, tartalmát (részben vagy egészben) felhasználhatja. A Felhasználó ezzel vállalja azt is, hogy a rendelkezésre bocsátott anyaggal kapcsolatban nem kezdeményez a Szolgáltató ellen jogi eljárást, továbbá harmadik fél igényérvényesítése esetén kártalanítja a Szolgáltatót.
    2. Panaszügyintézés és jogérvényesítés

      1. Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos Felhasználói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő, levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben (munkanapokon 7:00 - 15:00).

        Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:
        Levelezési cím: J.PRESS Kft. 2151 FÓT, Keleti Márton u.1.
        E-Mail: jpressplaza@jpressplaza.hu
        Telefon: +36 (20) 435-5195

        A Szolgáltató termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos Felhasználói kifogás a megadott elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 72 órán belül - melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait, valamint az arra nyitva álló határidőket.

      2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

        Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

        - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál - A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei, Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270. ; E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu

        - Békéltető testület eljárásának kezdeményezése.

        - Bírósági eljárás kezdeményezése.

        - Az elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság eljárását kezdeményezheti. A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Hivatalának elérhetőségei, Postacím: 1525 Budapest, Pf. 75; E-mail: info@nmhh.hu

        - Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c Telefon: +36 (1) 391-1400; Fax: +36 (1) 391-1410

  7. Egyéb rendelkezések

    1. Jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában magyar nyelven kerül megkötésre, a Honlapon leadott rendelések a későbbiekben vissza kereshetők. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódexnek nem veti alá magát.
    2. A jelen ÁSZF-eket a Szolgáltató bármikor indoklás nélkül, a Felhasználók Honlapon történő előzetes értesítése mellett módosíthatja, például annak érdekében, hogy megfeleljenek a jogszabályok, illetve szolgáltatása esetleges változásának.
    3. Az ÁSZF módosítása esetén a már meglévő, regisztrál felhasználók a weboldalra történő bejelentkezés után automatikusan értesítést kapnak a változásról, és a felhasználók ismételt hozzájárulását kérjük a módosult általános szerződési feltételek elfogadásához.
    4. A Szolgáltató és Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.
    5. Amennyiben a különböző nyelven kötött ÁSZF értelmezése között eltérés mutatkozik, akkor a magyar értelmezés az irányadó.
    6. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
    7. A Honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja a J.PRESS Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Az ÁSZF utolsó módosítási ideje: 2024.05.30. (aszf_v14)